fredag 6. mars 2009

~ Ridetur og vision kveld ~

I går var jeg og Solveig i stallen, første ganga etter vinterferien.
Ann Elin hadde hatt det litt travelt, så når vi kom måtte vi fôre dem, og så møkke litt før vi kunne ri.

Jeg rei på Aggemon og Solveig på Trigger. Kunne jo ta Troll også, men ville ha det litt gøy og bare tulle rundt. hehe. og skal sei det ble nok av det. Både Aggemon og Trigger var ganske ivrige, og det var jo egentlig ganske gøy. hehe.
Snøen har jo endelig gått bort, så jeg nyter vårværet jeg altså. Og i går var det en slik fin dag også=D

Vi galloperte opp bakker, og travet og hadde det veldig gøy. Og Aggemon som er ein bitte liten tass (islandsheststørrelse), har jo litt mindre ben enn Trigger, så når han så at vi lå litt etter, så var det full gallopp frem. hehehe. og jeg lo jo som bare det, hahaha.

Så på kvelden var det Vision kveld, først møte og så i cafèen og hadde kaffè.
Var ganske trøtt på møtet, men når jeg fikk i meg litt koffein, ja da var det plutselig liv i meg=D
vi prøvde brillene til Helen, og holdt på å le oss i hjel. Og Linda så ut som DEN nerden. ler bare av tanken.

Enda en vellykket kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar