tirsdag 17. mars 2009

~ Ligger strak ut ~

Jeg har hatt en knall tur til tenerife, men nå ligger 3 av 4 syke.
Jeg har vondt i halsen, ørene, nakken og hodet, og i tillegg skifter jeg kropstempratur ofte.
Nei, er sannelig ikke godt å være syk altså.

Har jo også en del jeg skulle gjort, men får ikke gjort så mye, når jeg sover mest hele dagen, for har så vondt i hodet, og er drit sliten etter bare å gå litt i trappa.
Vi tror det har noe med den dagen det kom sånn varme og sykdommer fra afrika over til Tenerife, men tror nok det skyldes mer enn bare det.

I morgen skal vi ha skrivedag i norsk, og da skal vi skrive ein novelle som har trekk fra romantikken. har jo ikke hatt noen timer mest om det, for de andre har hatt om det på skolen når jeg hadde ferie, så jeg får lese litt nå, og så gjøre mitt beste i morgen...

blir nok en tidlig kveld på meg i dag også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar