tirsdag 21. april 2009

~Russedåp ~



I går var det russedåp, og det var skikkelig DRIT, bokstavelig talt.
Vi ble spraya med kumøkk, på rekke og rad og så ikke ut..
Etterpå fikk vi høre hvilket russenavn vi fikk, og jeg ble "kjæftsmella"
- grunnen til det er ikke at jeg kjefter så mye, men det er at jeg kommer med litt forskjellige komentarer av og til. hehe, som noen kan ha glede av=D moahahaa..

Det var flere som fikk navn som passa heilt perfekt til personen:
Solveig H - Fomlesen
Linda - Backflash
Eileen - Runaway bride
Sigbjørn E - hardcore tøffel
Karoline - Hardcore
Stine - Megafon
Ingeborg - Vasketjei
(kommer ikke på flere navn)

- Men alle fikk egentlig navn som passa, så veldig bra gjennomført. Klapp på skuldra til alle sammen for ein aktiv deltaging av navnebestemming (jeg var kanskje den som var litt for ivrig til tider = derfor navne mitt)

Lukta ligger enda i kroppen, så alle i fra russen (nesten) lukter UFATTELIG VONDT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar