onsdag 22. april 2009

~ Tut og kjør i Gunnstein sin bil ~


- Ingeborg og meg poserer -


Når vi først har blitt russ, så må vi jo gjøre noe sprell.
Meg og Ingeborg har lenge hatt en intern spøk om å få låne bilen hans når vi blir 23 (uansett om vi har lappen eller ikke). Men vi klarte nemmelig ikke å vente, så når jeg først hadde fått fatt i nøklene, ja da tok vi oss ein liten rånetur opp til mediaklasserommet hvor Gunstein hadde time med resten av mediefolka.
Vi spilte god søndagsskolemusikk og fikk stemningen i bilen skikkelig opp.
Vi måtte jo selvfølgelig få med oss Berit, som sansynligvis fikk sin første annmerkning på vgs.. WOHOO, mo more "virgin".



- Ingeborg, Berit og meg -


Er vi RUSS, så er vi RUSS,Gunstein.. du er jo bare SÅÅÅÅ glad i oss=D

3 kommentarer:

  1. Aaaa, d såg kjekt ud :D Sgo ønska æg au hadde fått bli me ;p hehe

    SvarSlett
  2. Har'kje fått noen anmerkning endå, men får se om an komme eller ikkje. Va verdt et forsøk uansett;) Det va løye!

    SvarSlett
  3. fyttigrisen.. det er det verste jeg har vore me på.. at DU IKKJE fekk. jeg fikk jo.. hehe, men jeg kjørte jo, så han va kanskje sur for det. men jeg skal ta HEVN;) ooooh yes..

    SvarSlett