mandag 20. april 2009

~ Det var det ~

I helga har jeg vært på ridekurs på frønsdal, hvor jeg lærte om hvordan takle nykkingen på hesten jeg rei. egentlig ganske interesant, og hvordan jeg kunne holde osv. og selvfølgelig litt terping på sits og sånt, ble ikke så mye, men litt.

Så gikk jeg, solveig og Ann Elin på tur i skogen, for å se på ein ny mulig ridevei. det tok sin tid, så vi var ute å gikk i 3 timer. vi gikk over til vats, og så videre mot sandeid. gleder meg til vi skal ri over der.

Så når vi endelig kom hjem igjen, så grilla vi og spiste chips og koste oss.
Etterpå gikk vi tilbake til skolen hvor jeg og Thomas bada i sjøen klokken 10 på kvelden, var overraskende varmt faktisk.
Sovna ganske tidlig, for var helt skutt etter en veldig aktiv dag.

Søndag våkna jeg tidlig, hvor meg og Stine gikk ut i sola for å trene. Ble litt lite trening, men litt, så vi solte oss heller litt. Etter middag gikk jeg og Karoline opp i klasserommet for å jobbe med prosjektet vårt, men jeg ble så kvalm så gikk og la meg heller.
klokken 6 ca. fikk jeg besøk av Victor, han skulle besøke meg i noen timer før han reiste videre til stord..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar