mandag 20. april 2009

~ Russekveld og gave fra Karoline ~

Onsdag i forrige uke var vi på russekveld inne i ølen. Der var vi alle fra Lundeneset samlet, hvor vi hygget oss skikkelig. Vi spiste pizza, snop og en haug med twist, og selvfølgelig masse is. Terrorsjefene ble bestemt, det landet til slutt på Kristiand og Astrid N. Så kan bli artig hva de finner på. Gleder meg i hvertfall utrolig.

I morgen er det Russedåp. Aner ikke hva vi skal døpes i ei gang, vet bare at vi skal møte ute på plassen halv 4, i ført litt klær som vi ikke er redde for å skritne til. Håper virkelig det blir noe skikkelig skikkelig ekkelt. Har hørt at tidligere så har de hatt fiskeslam, og det går rykter om at det er kumøkk i år. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men vil ikke vite det før det plutselig renner ned over hodet mitt, om det da er noe som kan renne nedover selvfølgelig.
OG selvfølgelig gleder jeg meg til å vite hva russenavnet mitt er, hver gang jeg spør om de som vet det liker det, så begynner de bare å le, så har på følelse at det er noe morsomt, noe som jeg virkelig liker. Er født med en god sleiv selvironi, så tror nok det skal bli morro ja. Tar det meste som ein spøk jeg=D

Noen bilder fra russekvelden:

- Jorunn, Kristin lea og Karen i sofakroken -


- Pizzaspising.. nammi -


Her er bilde av øredobbene jeg fikk av Karoline. De er fra Kina, og er helt fantastisk fine.
ble kjempe glad, synd jeg ikke kjøpte noe til henne når jeg har vært borte. jaja, får ta det igjen=D

- Aner ikke hva det står på kinesisk -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar