tirsdag 5. mai 2009

~ Beth fyller 18 år i dag ~



- Beth og Freyr



Et dikt til deg, fra meg...

Når mine bører er tunge å bære,
du alltid ved min side vil være.
Og når vegen er tung og gå,
støtter du alltid slik at jeg kan stå.

Ingen ord kan beskrive det jeg tror,
at du er en engel på jord.
Ditt smil vil alltid lyse,
for ingen vil deg ute fryse.

Når jeg var trist og lei,
du alltid bort til meg sklei.
Du kan trøste og smile,
da hjelper det ikke tvile.

Takk for at du tok handen min,
når jeg trengte kjenne din.
Du ofret mye for meg,
selv om andre ventet på deg.

Aldri kan jeg takke deg nok,
for at du var i min flokk.
Evig takknemlig jeg er,
for at jeg som venn har deg kjær.

Beth, du er og forblir helt spesiell. Du lyser virkelig opp dagene mine, og gleder meg alltid til å komme hjem til smilet ditt. Vi har hatt mange gode samtaler om alt som faller oss inn. Jeg har også blitt veldig glad for at du og jeg er utrolig like, både i oppførsel og tenke måte. Selvfølgelig må det også være noen forskjeller, men det er bare positivt for oss..


Uansett hva som skjer Beth, så har du virkelig gjort noe spesielt med meg og du har din helt spesielle plass i hjerte mitt.


Du og jeg for alltid....


Hilsen Irene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar