søndag 3. mai 2009

~ Mimretur til kvås ~

Da har jeg, Sigbjørn, Linda, Karoline og Solveig vært en tur til min hjemby, altså Lyngdal/kvås.

Vi var først en tur til Gunnar, hvor vi måtte vente en time før han kom hjem. Vi benyttet oss sjangsen til å leke litt i sandkassen og kose oss ute i sola. Gunnar kom endelig og så spanderte han pizza på oss og litt is. Så etter hvert gikk turen videre til Bente i konsmo, hvor vi måtte vente en halv time før hun kom hjem. Hun laga også litt mat til oss, så det ble pizza her også.

På fredagen var vi på besøk i det nye huset til Mats, han hadde dugnad der, så vi hadde en rundtur i huset. Her fikk vi litt middag. Det gikk i grilla pølser og hamburgerer, men jeg var ganske mett etter havregrøten til Oddbjørg, så det ble ikke så masse på meg. Vi var også innom Asle, men han var ikke hjemme. Så gikk turen videre til Thor. Han var mitt i arbeidet, men så lenge det var vi som forstyrra han, så gikk det vistnok greit.

Jeg har også brukt litt tid hjemme. Traff gamle kjenninger igjen, og det var knall koselig. Var også litt med Beth. Vi var rundt å rånte litt i Victor sin bil, og så kjørte vi bare en plass og gikk ned til sjøen. Gikk også en tur på promonaden ved badeland. Vi snakka om hva vi skal finne på i sommer, og gjøre masse gøy sammen. Gleder meg masse, for er alltid gøy med ho og resten av gjengen =D



- Her er vi hos Thor Thomassen, vaktmester på kvås -


- Her er vi utenfor det nye huset til Mats Avheim, rektoren på kvås -


- Vi lekte i sandkassa hos Gunnar for å få tiden til å gå -


- Oddbjørg, som vi alle er så glade i -


- Utenfor kvås bygget. Det var øde og forlatt nå -


- her er vi hos bente ~ vår farmenjente -



- Gunnar med jentene sine -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar