torsdag 28. mai 2009

~ Nest siste ridetur på Frønsdal~


- Meg og Lykkebo Troll & Solveig og Gaia -



- varmer opp på banen -




- Min fantastiske hest -




- Jeg og Troll<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8UGKVuLa611rKtZJ9WXI74SbJ2EDHVMoeD7vuVE1lKxBWIG3XRwMHuYvBzasVilM8KlcH1gYRX9X6A25Gcl5jC1VxicA2BqPMz_7gk2giJjXf9JuJmV_IqjR_7rwS7kUtjDS1SGBnlWv4/s1600-h/stallen+%2B%2B+121.jpg">
- Ut på tur -




- Solveig på toppen -


Etter å ha jobbet nesten 10 måneder på Frønsdal aktivitetsgår har jeg og Solveig lært utrolig masse og hatt det UTROLIG kjekt.
- Men vi har fortsatt noen rideturer over fjellene her før vi forlater stallen for en stund.
Jeg vet at en gang skal jeg komme tilbake for å hilse på de fantastiske menneskene og dyrene her.. Ann Elin er jo bare heilt fantastisk og har latt oss gjort masse gøye ting og tatt oss med på masse.. Blant annet:
- Tatt med oss Gaia til Tveit vgs for å kjøre med vogn
- Gått over fjellet og halvveis til Sandeid
- Vi har vært avløsere
- Vært med på ridekurs
- Rideturer
- Grilling ved lavvoen
...og dette er bare en smakebit.

- Irene -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar