onsdag 10. juni 2009

~ Vågendagen ~

Russen arrangerte Vågendagen sammen med sjefene på Kiwi og Statoil.
Vi hadde hoppeslott, skattejakt, turnere, ansiktsmaling osv osv.. og på slutten av dagen hadde vi "Ta sjangsen". Jeg var desverre på ridekurs når de hadde dette, så fikk ikke sett det, men holder vel mest med bildene. Jeg hadde nok fått meg en god latter om jeg hadde sett det i "real life".


- Thomas tar seg ein banan på veien -


- Klare til avgang -


- Thomas, jungelens konge -


- Bjørn og Jøran som sjørøvere -



- Ingeborg og Stine -


Jeg kjenner at jeg virkelig kommer til å savne denne fantastiske plassen, eller de fantastiske folka som gjør denne plassen så bra=D
ikke minst Stine med sin fantastiske HØYE latter, Linda med sine sprell og Daniel. hahahaa...
Jeg skal bli blond og så flytte til Kr.sand (hans ord etter å ha sett på bankkortet mitt) hahaha.. endelig går han med på spøkene mine han au. (litt intern humor vi to har, kan du si)

- Ceep up the good work, folkens =D

~ Irene ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar