fredag 14. august 2009

~ Cherio, bye bye ~



Nå har Ingrid reist til Bergen by, og skal bo der i 3 år fremover. Det er i hvert fall det som er planen. så i går var jeg på Jonas B. Gundersen og hadde pizza sammen med Ina og Ingrid. Hvorfor vi var der, var altså for å ha en liten avskjedskveld for Ingrid. Vi hadde en saftig og god kylling pizza.. nam nam. og etterpå hadde vi Is på mix..

Det er ikke lenge til jeg kommer og besøker deg (23-25. oktober) om det ikke blir noe før den datoen da. Flytter nå om 9 dager til, men det virker i grunnen som en evighet til. Denne uka har jo gått ekstremt fort, tenker jo bare slik at Victor alerede har vært i USA i nesten 1. uke ( jeg vil OGSÅ!!!!). Når victor er borte, pleier som regel dagene å gå sykt seint, men det har de utrolig nok ikke gjort denne gangen. Håper inderlig at han kommer tilbake før jeg reiser, men det kommer jo helt ann på om det er masse å gjøre på jobb. Skulle av og til også ønske jeg hadde en reisejobb slik som han.

I kveld skal jeg til Guro og lage mat og se på film:) Det blir veldig koselig. så kanskje det kommer noen bilder fra det senere;)

- Irene -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar