søndag 16. august 2009

~ Linda, Konsmo og hårbleiking ~

Joda, denne overskriften var nok litt "one of a cind" haha.. neida, altså, Linda står for at ho kom på besøk til meg i går (lørdag). Ho overraska meg i grunnen litt, for ho kom når jeg var på jobb. frem til jeg gjorde meg ferdig dær, så lå hun på bakrommet og sov i masasjestolen. hehe.



Konsmo står altså for at jeg, linda, Håkon og Ingrid spilte Bowling i Lyngdal og så etter ei stund kjørte til konsmo for å sjå på huset og sove over hos Håkon. Han var Ikke helt ferdig med huset enda, men det kommer nok til etter hvert. Det som var ferdig til nå var knall fint.





Vi bleika også håret mitt, siden det i grunnen var veldig på tide, for etterskillen begynte å bli ein del lang, ja. Vi så også på filmen "kalde fløtter", ein film som er utrolig morsom til å være Norsk altså.

I dag var vi i badeland og hærja, så er utrolig sliten akkurat nå. så jeg tenkte som så at jeg sko finne ein film eller ekko å se før jeg tar kvelden. Er faktisk heilt skutt.

Bare 7 dager igjen til Hardanger nå :S ÆÆÆÆÆÆ glede MÆÆÆ!!!!

- Irene -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar