fredag 4. desember 2009

~ The svineflue ~

Joda, du leste nok riktig, jeg har altså hatt svineinfluensa... grunnen til den at overskriften ble på engels, er i grunnen fordi jeg syntes de har et genialt navn på Svineinfluensa, så den var faktisk gjennomtenkt;P

Må si jeg ikke har hatt det så gale, litt feber og hoste og litt ryggsmerter, men ellers i grunnen ganske så fin da. Det skal nå litt for å få meg i senga noen dager også da, med mindre jeg ikke får lov til å gå ut (av Laugen). Men jeg trossa ho i helga og satt oppe i stua med de andre og strikka ET par sokker, jeg er knall fornøyd med de=D

Det har også gått ein del i CSI- new york.. Har jo sett hele sesongen før, men va jo artig å ha noe å gjøre på kvelden mens alle de andre lå og sov.. hæhæhæ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar