lørdag 27. desember 2008


Ja, da var julen over for denne gang.
Men juleselskapene har så vidt begynt. I morgen har jeg mitt eget tradisjonelle juleselskap, hvor jeg ber venner på middag. I år ble det en litt dyrere middag enn i fjor, men hvis jeg må spandere litt penger for at folk skal møtes og ha det litt hyggelig så gjør jeg gjerne det..

Til jul har jeg fått gaver, som de fleste andre. Hadde ingen store ønsker i år faktisk, siden pappa fikk et speilreflekskamera til bursdagen sin, og jeg kan låne det litt, så gikk det ønsket bort. Men fikk litt praktiske ting som jeg trenger på "hybelen" min...

Har også i det siste jobbet litt og vært i juleselskap med Victor og de. Spist masse god mat og kost meg kjempe mye. Har til og med fått tid til å sove leeeenge en dag, og det var helt utrolig godt. Men ikke så veldig gøy, følte jeg sov bort hele dagen.. men men.. det var jo veldig behagelig.. Tror jeg trengte det.

De neste dagene som kommer, så ser jeg frem til å ligge i lavvo med Guro, kanskje ta meg en ridetur med Beth og maybe i badeland. Det håper jeg virkelig.
Jeg koser meg på jobb sånn ellers og har det helt topp. Tjene penger er fint, i hvert fall når man kan få 320 kr i timen=D jeg liker posten jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar