mandag 12. januar 2009

~ Aerobic uten like ~


- Gode og svette ekstratrenere -

Jeg og en gjeng til var klare for en time med aerobic, men så kom aldri treneren, og vi var veldig klare for trening, så jeg sa at jeg gjerne kunne steppe inn.

Det er en stund siden sist, men fikk litt hjelp av kristin og det var kjempe messig altså. takk skal du ha. Tipper de fleste ble ganske så slitne til slutt, i hvert fall meg. hehe.

Sigbjørn og Odd Sverre skulle også være med, kledd som Eric prydz.. hhææhæh.. "call on meeeee, call mee"..




- Den flotte gjengen. Siggi og Oddzen som Eric prydz -

7 kommentarer:

  1. Eg har kje ord! Da må berre opplevast!
    Lekkert bilde av oss foresten;)
    Trur me kan satsa på karriere so aerobicinstruktørar;)

    SvarSlett
  2. Kor e den eine foten te Odd Sverre?

    SvarSlett
  3. -You don't want to know Izzy:P

    Æ tænkt mæ faktisk på den aerobic træninga, men så av ein eller ainna grunn droppa æ de... Jaja, får heller vurder å kom næste gong!

    SvarSlett
  4. Izzy: Den er jo rett bak der, men du ser den ikke så godt. hehehe. Ingeborg fremstilte det som om vi hadde gjort noe FÆLT, men neida.. det eneste "fæle" som skjer, er at kondisen ikke alltid helt strekker til der du vil.. hæhæhæh

    Ingeborg, du gikk virkelig glipp av noe.. hæhæh..
    det var knallgøy..

    JA kristin, det må vi nok. blir nok ikke den siste treninga vi har nei.. blir nok heller mange, mange fler av de ja.

    SvarSlett
  5. Glede meg STORT:D Har foresten sendt mail t Rolf no om kati me kan låna gymsalen;)

    SvarSlett
  6. Irene: Dere gjør alltid noe fælt og ekkelt, så jeg tror ikke på forklaringen din:P

    SvarSlett
  7. kånge, jeg gleder meg. men bare sånn at det er sagt, så kan jeg ikke på torsdag, for da rir jeg..

    hysj, hysj. du må ikke si noe. må ikke la izzy høre det=D

    SvarSlett