torsdag 22. januar 2009

~ Du er som et fargekart ~



I dag fylte nemmelig selveste Linda Vinnigland 19 år. Tenk på det du, og det er bare 1 år igjen til ho blir 20. fytti som tiden går.

Dagen bgynte jo egentlig med at ho fekk ein ballong som det stod, "linda 19 år", som hang i en snor, og denne gikk hun rundt med, helt til den sprakk i arbeidstimen.. hehehe..

Så etter meg og Solveig hadde vært i stallen og hatt det KJEMPE kjekt (ridde Trigger i dag og det var driiiit kult), så hadde vi et lite selskap for vår kjære og fantastiske venninne. Linda, du er enestående, og ingen er som deg, og ingen kan noen gang være som deg.. Du er faktisk (tro det eller ei) et lite forbilde for meg, og du er BARE god innvendig..
Du er som et fargekart, så derfor er denne tenksten full av farger;)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil og være med og feire bursdag med dere!

    Så koselig, Linda e kos da!

    SvarSlett
  2. 1000 takk irene!! eg haha e litt bad for det e jo drit lenge si du skreiv d å eg he ikkje lest d før nå men det e bare d att eg hadde tenkt å jer det så har eg glømt d men sorry for ass du e fantastisk irene mitt lille knull neidå haha.. løv ya<3

    SvarSlett