søndag 25. januar 2009

~ Grand Prix helg, på Lundeneset ~

Helgen startet med litt rigging til lørdagskvelden. Vi i media klassen måtte rigge opp alt av kamerautstyr og slikt, for vi skulle jo filme heila driten. Etter det gikk vi til Ølen og var der og heiet når andre spilte fotball på cupen. Meg, Astrid, Karoline, Anne og Ingeborg laga et bra heiateam, og ikke minst fantastiske heiadanset=D De var bare helt fantastiske, og med STOR innlevelse. Ble en lang natt, la meg faktisk 03.33
- Lundenes jentene mot John Dear -


- Litt av Heiateamet -

lørdagen var det opp til frokost, og så skulle vi være med på general prøven, men så fikk vi vite at den ikke skulle være før i 3-4 tiden. så vi var nede ei stund og bare prøvde ut utstyret. Så når generalprøven skulle begynne, fikk vi vite at det ikke ble noe det heller, for de ble ikke ferdig før det begynte, så vi var bare der nede å tullet, mens noen prøvde å synge osv.



Klokka 19.30 åpnet vi dørene og showet begynte 20. 00.. Jeg var på kamera 1, og skulle ha bildeutsnittene, close up og medium close up, men det ble etterhvert litt endringer siden noen av Karoline sine bilder ble veldig mørke. Hun var altså på kamera 2. Det siste kameraet var på scenen, kristian var rundt å hoppa som ein galning, hehe..
Linda satt på bildemixen og bestemte hvilke utsnitt som kom på storskjermen. Alt i alt var det en utrolig vellykket kveld må jeg si, og det tror jeg lærerene også var veldig enige i.
Men det må jeg si, det som var det ALLER gøyeste med hele kvelden var jo egentlig når vi snakka i microfonene (vi hadde sånn mickrofon og headsett, så vi kommunikaserte med bildemixeren og de andre som stod bak kameraene.) Det var driiit gøy, og linda måtte jo selvfølgelig lage noen ekle lyder innimellom.. PJUUUUK!! =D


- Jeg som fantastisk kameramann nr. 1 -



Kvelden avsluttet med dette synet i senga til Linda:

- "Tryggheim russ" -

1 kommentar: