mandag 26. januar 2009

~ Hårstrå etter hårstrå ~


Da har jeg endelig fått klippa meg litt, fikk stor hjelp av Solfrid, å hun tok fatt i saksa og klipte i vei.

Hadde egentlig ikke noen spesiell frisyre jeg ville ha, så lot bare ho klippe i vei, var vel til det beste deg=D Ble veldig fornøyd, så nå gjenstår det kun å farge det, skal ha det litt mørkere, kanskje det blir litt bedre denne gangen siden jeg har kortere hår. Får uansett håpe det.


- Masse hår som nå ligger i dassen -

Ellers i dag så har jeg ikke vært på skolen, har hatt veldig vondt i ryggen så jeg lå helt til klokken 13.00 i dag helt strak i senga. Hadde så vondt, klarte mest ikke å gå på do, men måtte jo det også av og til.. Heldigvis så gikk det etter hvert over og takk Gud for det altså.l Det var ikke så veldig behagelig..

Så jeg har logge i senga mi og sett på mange treningsklipp på youtube, og notert mange øvelser jeg skal prøve meg på;) mange av de krever ikke så masse fancy utstyr, og det er de øvelsene jeg liker best. Skulle jo egentlig på aerobic i dag, men fikk vite i 6 tiden at det var vist nok i 5 tiden det begynte. Litt surt må jeg si, men men.. Var vel egentlig bare fint, og tror ryggen min var litt glad for det. Men er seriøst kjedelig å ligge i senga hele dagen, syntes det er gøyere å gå på skolen da altså, og trene MÅ jeg snart gjøre. Har ikke hatt så god tid til det i helga, men trente 4 dager sist uke og over 4 timer til sammen, tror faktisk det var nærmere 5. Håper det snart begynner å syntes også=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar