tirsdag 10. februar 2009

~ Dagen i dag ~





Dagen min startet med at jeg var utrolig trøtt, men klarte å stå opp alikevell. har hatt litt problemer med å få sove de siste dagene, og selvfølgelig i natt også, men, skolen kaller, så må opp å stå og ut å gå=D

Etter skolen kjørte jeg Anette, Kathrine og Helen til stallen, og Thomas til politiet. Han skulle hente passet sitt, ikke noe mer. hehe.

Så var det middag, og etter den begynte jeg og vaske rommet mitt, og det ble knall. nå lukter det kjempe godt å rent her, og har til og med vaska i hver eneste krok, så romsjekkdama kan ikke klage nå..

Så måtte jeg jo også hente disse tosstane i stallen, og så har meg og Ingeborg laga ferdig det greia til han gravsteinsmannen. og glad for det er jeg.

Har også vært på Krfu møte i dag, har jo som sagt tenkt å finne litt ut hva jeg skal stemme, så er åpen for alt, og må jo få med meg de fleste sidene med partiene også.. Gleder meg ikke akkurat til jeg skal stå der og velge hvem jeg skal stemme, men noe blir det i hvert fall, for jeg SKAL stemme..

Har kjøpt meg appelsiner i dag, og jeg har driiit vondt i magen for har spist alt for mye, men det var så utrolig godt, og da kan jeg bare ikke la vær. mmmm.. jeg liker det =D

Nå sitter jeg på rommet i senga mi og tenker på Victor.. huff som jeg savner han nå.. gleder meg skikkelig til jeg skal hjem den 20, og da skal jeg hoppe på han og gi han en STOOOOR klem..
Er så ufattelig glad i han og han betyr alt for meg. han er mannen i mitt liv, om han vil eller ikke!!!





<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar