mandag 9. februar 2009

~ Vanskelig valg ~


Åhr, jeg klarer bare ikke å bestemme meg jeg altså. har så mange alternativer nå, og er så mange bikinier som er driiit fine, men neida. jeg klarer ikke å bestemme meg. var en periode der jeg faktisk vurderte å bare kjøpe alle jeg hadde lyst på, hehe, men det tar jeg meg ikke råd til..

Jeg skal jo til Tenerife og Hellas om en månede, eller rettere sagt 27 dager.. blir først Tenerife, og så hjem i 2 uker og så ned til Hellas. det blir DEILIG med sol og varme igjen, og jeg som ELSKER sommeren kommer til å ha det helt ypperlig!!

Nå står det mellom ein som er veldig praktisk, men ikke sånn ekstremt fin og ein som er fin, men ikke så praktisk og billigere. hva skal jeg velge??
har liksom lyst på begge, så har ingen favoritt, for begge er favoritter.

Får håpe jeg snart klarer å bestemme meg, og så skal jeg nok på litt shopping snart. det vil jeg.
Må handle litt nytt sommerklær/vårklær..

Og snart er det jo også vinterferie for min del. bare 10 dager igjen, og det blir ufattelig deilig.. =D
Da håper jeg at jeg får mange rideturer, jobbet litt, rent på akebrett og grilla pølser, og selvfølgelig, få trent litt ja.. håper å få med en gjeng i kvs-hallen og spille ett eller anne spill, ballspill eller noe. Og så har jeg VELDIG lyst til å gå i badeland og bade.. aaaaah, gleder meg altså..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar