lørdag 7. februar 2009

~ På tur i snøen og i fint vær ~


- Meg, Solveig og Stine oppe på Skaret -

I dag har meg, Stine og Solveig gått på vintertur opp fjellet bak skolen.
Målet var egentlig kåtanuten, men det ble heller midt i mellom skaret og kåtanuten.

Mellom skaret og nuten kampet vi og spiste appelsin og kvikk lunsj. mmmm.. namm, det er godt.. Vi i hadde utrolig fin utsikt, og kunne til og med se ned på skolen. satt på ett slags "hylle", bare ikke fult så bratt ned, eller bratt var det jo, men stod mange trær og busker i veien.
Strekningen opp til skaret var veldig tung, siden det i tillegg til bratt bakke så var det også mye snø. og den siste strekningen måtte jeg nærmest legge meg ned på alle 4 og krabbe opp, for det var litt glatt i tillegg.
Nedover derimot, gikk det betraktelig mye raskere. Vi satt oss på rompa og rant nesten hele veien ned til skolen. wiii, det var gøy og gikk mest litt farlig fort nedover.

Alt i alt var vi på tur i 2 og en halv time, og det var en veldig vellykket tur, bare Stine som ikke hadde så mye klær, så hun frøs litt. Men, den var knall..
Takk for en fin tur=D



- Solveig og Stine poserer som vanlig -



- Solveig som tror ho er kul.. Og litt sexy - hahah


- Stine og Solveig i snøen. kåtanuten bak -



- Stine som er litt sliten på vei opp -




1 kommentar:

  1. Du har blitt utfordret:

    1. Gå inn på mine bilder/mapper

    2. Velg den 6 mappa

    3. Finn det 6 bilde

    4. Sett inn bilde på bloggen og skriv litt om det

    Send så utrfordringen videre til noen andre bloggere.

    SvarSlett