onsdag 18. mars 2009

~ Dagen kan bringe så mye, om du bare ønsker det godt nok ~

- Lyngdal -

Et utrolig fint sitat egentlig. kom over det just og tenkte med ei gang at det passet utrolig bra til slik jeg lever, og hvordan jeg vil leve livet mitt.

I det siste har jeg hatt en skikkelig hjemlengsel, utrolik nok spør du meg.
Det er veldig sjeldent jeg savner Lyngdal, men de gangene jeg savner den, er når jeg tenker på Beth, Guro, og Victor. Da vil jeg bare legge meg i senga og sove til neste ferie, eller neste helg jeg har mulighet til å komme meg hjem litt.
I det siste har jeg faktisk ikke vært så mye hjemme, og det har egentlig bare vært bra for meg, for jeg tror jeg trenger å savne personer litt. Jeg har det utrolig bra her oppe også, men tanken på at det blir vår, gir meg bare tanken av stress og masse skolearbeid. Men det betyr også at det snart er sommer, og det er den tiden på året jeg liker best.

I dag har jeg hatt nynorsk skrivedag, skulle skrive ein novelle som handlet om nåtiden, men skulle ha naturalistiske virkemiddler i seg. Så da endte det med 6 sider på meg, for jeg klarer bare ikke å avslutte. Jeg blir så gira, og finner på mer og mer oppe i hodet, og prøver å korte det ned så godt som mulig, men det går ikke.

Etter kvelsen som er halv 8, så skal jeg ha en samtale med min kontaktlærer, skal bare snakke om det vanlige og slikt.

I morgen er det skidag, gleder meg ikke sånn veldig, for er enda litt syk. Men tar med meg et brett, så har jeg i hvert fall muligheten til å stå, og etterpå er det i stallen og jobbe og ri, og så får jeg vel slappe av litt, og prøve å få bort denne sykdommen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar