mandag 27. april 2009

~ "The Twins" på fjelltur ~


- Beth som just har stått opp -




- Beth prøver å fyre i bilet -



Meg og Beth tok oss en tur opp til månen for å sove over der ei natt.
Jeg skulle i konfirmasjon på søndagen, så da tok vi det natt til Lørdag.

Vi kjørte opp til grusveien, og så spaserte vi opp, med et gedigent pakkelass.
- To soveposer
- To poser med masse ved
- To sekker hver
- Tre tepper
- Tre liggeunderlag
- Poser med mat
- Jakker og litt flere klesplagg.

Det endte med at vi måtte gå to ganger, for det begynner ganske rett opp med en gang man har kommet av hovedveien.

Vi begynte med å pakke ut og ordne oss litt, og så finne litt diverse pølsepinner og steiner for å lage et bål. Fyrte opp litt og så grilla jeg pølser, mens Beth smakte marshmellows for første gang grilla på bål..
Senere, når klokka nærmet seg 12 - 01.00 så fikk vi besøk av Espen, Trygve, Petter og Jacob. De laget selvfølgelig litt tullball, og Espen skulle selvfølgelig hærje litt med bålet og leke litt tarzan.

Vi sovna i 2 tiden, etter å ha snakka mye, og sett lenge på stjernene. Utolig fint og fredfult. Kald begynte det også å bli, så vi pakka oss godt inn i soveposen og sovna etter hvert.
Klokken 7 våkna jeg og da var det strålende sol og blå himmel. Vi lå lenge litt, og så fyrte jeg etterhver opp bålet for å lage noen pølser, før vi pakka sammen og gikk hjemover.

Den dusjen var utrolig deilig, selv om jeg ikke var så utrolig skitten.
Så, takk Beth for ein fantastisk fin tur=D <3

1 kommentar:

  1. Har dere også en plass som heter Månen? Det har vi også hjemme:D

    SvarSlett